text only

 
Känns ganska bra just nu! Har tvättat så jag har numer bara rena kläder, det viktigaste är alltså strumpor och underkläder... tröjor och jeans använder jag sålänge de inte är synligt skitiga eller luktar illa! För att helt enkelt slippa strutta runt i urtvättade kläder, ser inge vidare tjusigt ut eller hur ?  Strumpor och trosor byter jag dock varje dag oavsett! 
 
Dessutom passade jag på att tvätta rent mina sängkläder eftersom jag kom in i tvättstugan så mycket tidigare. Så ikväll blir det en liten löprunda förhoppningsvis om ben håller och tid finns! Sen dusch och krypa ner i rena lakan. Kan vara bland det bästa som finns.
 
---
Åh vet ni vad jag ska äta till middag idag? Godaste maten i stan, alltså nummer 21 utan minimajs (usch) och svamp (USCH) från Vita elefanten! Eftersom man får så grymt mycket mat så har jag ju matlåda imorgon också! LOVE IT
 
 











Trackback
RSS 2.0