Varm helg

 
Åh vilken mysig helg jag har haft! 
I fredags umgicks jag med Matilda och i lördags åkte jag och älskling ut till mormor och morfar, plockade hallon, fikade och badade med de små illbattingarna i kullabadet. Där har jag inte varit sedan jag var liten! 
 
Åkte hem till hans föräldrar sedan och åt mat och såg en film. Oblivion och Tom Cruise hade huvudrollen, hans fel att jag somnade efter max en halvtimme. Tycker inte alls om honom, han är fjantig, stroppig och ska leka så jääääkla cool hela tiden... Går inte hem hos mig.. no no
 
 
 
 
 
 
 
 
Varmt som tusan idag med så jag föreslog att vi skulle åka och bada med Ebbson, hittade en fin avskilld plats efter en promenad genom kohagen och skogen och vi hade verkligen hur mysigt som helst och badade och stojade med vovven. Det var så himla varmt och skönt i vattnet också! 











Trackback
RSS 2.0