00.05

 
Ohj ohj ohj skäms på mig, jag har inte bloggat ordentligt på evigheter! Anledning, inte haft någon lust helt enkelt. 
På senaste tiden då? Hmm börjat planera midsommar lite smått, Amanda och jag tog oss ann lekarna och förhoppningsvis blir det skitkul :) Har även hunnit med att skriva kontrakt och plockat ut arbetskläder idag! YAY ME, börjar min inlärning på onsdag! 
 
Helgen tillbringades med fina tjejer i fredags och lördag till idag på dagen har jag umgåts med min kärlek <3
 
Orkar väl egentligen inte skriva mer, måste sova! Imorgon kommer min stora prinsessa hit och myser med mig, happy girl 
 
Instagram bilder, de får tala för mig
 
 
Riddarspel vid Orangeriet i Fånöö igår
 
 
Tog på oss partyglajjerna och festade loss med sköna bönor i fredags
 
 
Ehm, typ så ja! 











Trackback
RSS 2.0