11.05 KAOS I ENKÖPING

 
Som jag skrev förut idag så studsade jag upp vid åtta i morse och mumsade i mig frukost. Strax efter nio så kom Amanda och hämtade mig och vi åkte iväg för att handla, ÖB öppnade ju förståss inte förän klockan 10 så vi fick snällt åka till Maxi först för att handla. 
Hakorna tappades när vi svängde in på parkeringen klockan halv 10. KNÖFULLT!!! vi svor och frågade oss om folk i den här staden inte jobbar? Kaos var ordet, vi fick bokstavligen kriga oss fram till färskpotatisen och köttet. Kaos var ordet. 
 
När vi pustande och frustande och frustrerade kommer ut på parkeringen så tänker vi att NU blir det iallafall lungt på ÖB de har ju bra haft öppet i 2 minuter, KAOS... parkeringen full och chipshyllan för hög så inte fan såg vi prisskylten! 
 
Jag blev trött.... snart äta lite lunch innan jag byter om och trampar mot arbetet. 
 
pjuh











Trackback
RSS 2.0