Sen i lördags

 
Hallå! Har varít ute hos min kärlek sedan i lördags, och vad har vi hittat på undrar ni? Självklart kan jag dela med mig av denna smaskiga information. Igår var vi på kala hos Patrik, han fyllde 25 för nån vecka sedan så vi åkte dit med en liten present och fick tårta och smörgåstårta för besväret ;) hä hä hä
 
Blev kvar där bra länge, lyckades nog flirta in mig som lite kompis till Amandas systerdotter på nästan 2 år. Hon är hur söt som helst, och hemligheten? Jordgubbar, sen fick jag också vara med och leka med legohästar. 
 
Åkte hem sen och spelade lite schack.. hur stavar man till det? Jag förlorade alla omgångar men jag var lika glad för det, Danne är bra på det och det är inte jag. Så när jag tog hans drottning två gånger blev jag en smula lycklig i själen. 
 
 
och lite humor!
 











Trackback
RSS 2.0