Tidsinställt nummer ett

 
Haha tänk så skönt att fuska lite ibland, eftersom jag jobbar nu och lär mig för fullt så kan jag ju inte blogga, det begriper ju vilken människa som helst! Vad ska jag skriva om i det här inlägget då? Hum hum hum, kanske borde tänkt ut något intressant innan jag började skriva?! Jag är ju inte känd för att vara den starkaste lampan i adventsljusstaken om vi säger så! 
 
Men kan ju berätta för Er som missade det att jag blev lite starstruck igår när jag fick ett svar från Simon som vann biggest loser i år på instagram. Kommenterade en av hans bilder och minsann så svarade han, muahaha och han sa att jag var söööt, snacka om att jag levde på den hela dagen haha! Gud så fjantig jag låter nu, men han är faktiskt en redig förebild den där Simon. 
 
 











Trackback
RSS 2.0