Tisdag

 
God morgon! 
Började dagen med en promenad på 5.4 km, tog ganska exakt 52 minuter för mig att steppa runt den rundan. Gick samma runda igår kväll på 54.29 minuter. Gick upp vid halv åtta idag och kvart i åtta var jag ute i solen och gick. Hur skönt väder som helst, kanske lite för varmt för en PW vid åtta på morgonen, skulle gärna ha haft det lite svalare faktiskt. 
 
Nu ska jag stoppa i mig min frukost som består av fil med massa russin och nyttiga flingor, vid tio kommer min älskling och plockar upp mig och vi åker upp till Säter tills imorgon, ska bli så himla mysigt. 
 
Gårdagens träning,
Vet inte varför det står 5.34 km på den där när dagens var 5.4 km och jag gick exakt samma vända haha. 
 
Jaja, nått av det stämmer ju och jag gick på två min snabbare idag än igår! Alltid något
Dagens, haha mitt ben ser ju något förvrängt ut.. men är mitt i ett steg! 
 
FRESH!!!











Trackback
RSS 2.0