Tisdag

 
Jaja här sitter jag, dagen har tillbringats med min äldsta kusin, Josefine. Vi började våran kusindag med en föreställning i skolparken, Pettsson och Findus, jag hade nog bra mycket roligare än vad hon hade haha. Men jag tycker den var ritkigt bra jag. Sen så åkte vi hem, kollade lite på film och så drog vi vidare till McDonalds för lunch, gott gott! Stötte på Madde så satt och pratade lite med henne medan Josefine lekte i deras lekhall. 
 
Var hemma hos mamma i eftermiddags och fikade, spelade spel, klippte gräs och slängde käft med varandra. Mest mamma och Josefine faktiskt. 
 
 
 
Nu ikväll hade jag turen att få tvättid, det var verkligen i grevens tid kan jag tala om! Fanns varken rena strumpor eller trosor. USCH VAD ÄCKLIGT! Men nu finns det istället ingen smutstvätt heja mig! 
 
Nu ska jag massmörda mygg innan jag kryper ner i sängen för att sova, ska upp halv åtta imorgon bitti tänkte jag fast jag inte börjar förän halv ett och vad börjar jag på då? DET NI! Jag kan väl avslöja imorgon, tar och skriver lite tidsinställda inlägg nu innan jag nannar. 











Trackback
RSS 2.0