vad gick fel?

 
- Jag äcklas av hår som ligger i handfat och duschen, även fast det är mitt eget.
 
- Jag älskar att klämma finnar, har tom kämpigt att hålla fingrarna borta från okända människor.
 
- Jag beter mig mer manligt än kvinnligt! lite minuspoäng i kanten där.
 
- Jag suger på att städa, min garderob och mina bokhyllor är på golvet
 
- Jag är arbetslös och bor hemma. FAIL big time, dumstrut och skämskudde ska plockas fram snarast
 
- Jag är ganska osmart (exempel: Trodde på fullaste allvar att det var nötter i nötkött och blev fruktansvärt upprörd över att McDonalds inte skylltade bättre om det. Någon kunde ju dö)
 
- Jag är inte superbra på något, lite mellanbra på mycket. Men inte att städa
 
- Tycker inte om öl, gillar inte att festa på vin, cider är för sött och sprit för dyrt för min ekande plånbok. Hur fan blir jag full?
 
- Jag kan sjunga minst en sång ut 90% av alla disneyklassiker. Ja min pojkvän förhörde mig i ett övertrött tillstånd här om natten! 
 
- Älskar Astrid Lindgrens sagor och filmer. Men inte Karlsson på taket, jag uppfostrades med att han var dum, elak och ingen bra kompis. Det sa min mamma
 
Bilden har inte ett skit med texten att göra, men vad gör det om 100 år? 











Trackback
RSS 2.0