Sjuk tjej :(

 
Men vad less jag blir! Vaknade imorse och mådde riktigt dåligt. Lite bättre nu men har ont i halsen och huvudet, hostar lite och näsan täpps igen konstant! Men är väldigt glad att jag har nässpray och halstabletter som faktiskt lindrar hostan också! Det ni.. 
 
Hade ju planerat att jobba imorgon, men jag kan inte tänka mig att jag är välkommen dit när jag kraxar såhär. Mohaha. 
 
Men slog till med en mumsig lunch, blev dock proppmätt eftersom jag inte blir så hungrig när jag är sjuk. Hittade ett recept på tonfiskrulle, mums. 
 
Haha det ser inte mycket ut för världen! Men gott var det, prova om ni tycker om tonfisk!
 
1 stort tunnbröd (hade inget så blev två små)
en halv burk tonfisk i vatten (låt vattnet rinna av först)
0.5 dl naturell yoghurt
1 msk senap
1 msk majonäs
1 msk hackad rödlök
ca 7 cm gurka
Salladsblad
salt. 
 
- Mosa tonfisken och blanda med yoghurt, majonäs och senap, Smaka av med salt
- Hacka löken och skär gurka i små tärningar och rör ihop med de andra
- Bred ut röran på tunnbrödet och lägg över salladsblad och rulla ihop. 
 
(haha såg på receptet på internet att det bara skulle vara en tsk majonäs och en tsk senap... men det blev gott ändå) 
 











Trackback
RSS 2.0