Smink

 
Haha verkar inte som mamma riktigt lyssnar på mig! Vi var ute hos mormor i lördags och då la vi bud på jeans och smink från en auktionssida på internet. Vi vann båda auktionerna och vi pratade dessutom om sminket, jag skulle ta läppstiften, det var typ 6 läppstift, 5 läppglans, 2 hud cremer, 1 läppenna och 2 mascaror. Och vi fick det för typ 100 kr... hur billigt?? Och det är märken som Maybeline, MaxFactor, Nivea, Lumene m.m så inget billgit krimskrams. 

Men åter till saken, så pratade vi om det och kom överens om att vi skulle dela på det! Så idag lade jag ut bild på fb och instagram och så ringer hon upp "Jaha, skulle vi dela på det där? Det där var väl mitt?" Jag suckade högt flera gånger inombords, herrejisses.. vi tog ju just dedär settet för det fanns ljusa läppglans till henne och mörka läppstift till mig! Hon är rolig hon. 
 











Trackback
RSS 2.0