Sömn? nää inte mycket sömn

 
God morgon! Haha eller nej fasen, det är förmiddag!
Men har inte sovit mycket alls inatt, haft så jäkla ont i ena skinkan och ner i låret... känns som det varit nå knas med Ischiasnerven, att den typ legat i kläm eller nånting! Riktigt jäkla ont så kunde inte sova på grund utav det, så vid tre typ så knallade jag ner och lade mig på soffan, lyssnade på akvariet och blev kissnödig av skvalpandet och tillslut lyckades jag somna typ en timme, gick upp! AJ AJ AJ, kunde inte sova på ett tag, tillslut hittade jag ett sätt att ligga på som inte gjorde så sjukt ont utan bara rätt ont att ligga på, somnade i typ 2 timmar, vaknade med nackspärr... det var det man fick ta för att inte ligga och ha så jäkla ont i rumpan alltså, ner och värma vetepåse vid åtta! Upp och somna om till tio typ... 
 
 
Jag orkar inte ens bry mig om att räkna ihop hur mycket/lite jag har sovit inatt, kanske är mer än vad det känns som. 











Trackback
RSS 2.0