usch å fy

 
God morgon! Eller är väl inte morgon direkt men jag har legat i sängen fram tills nyss ungefär och nu bytt sängen mot tvrummet. Snart dags att flytta på sig igen för då kommer mamma hem och jag råkar ligga på hennes plats. Det är noga det där med vart man sitter i vardagsrumet! 
 
Kollade mig nyss i spegeln och blev lätt förskräkt av åsynen. Mitt hår är ett rent jävla kaos alltså, ursäkta språket men jag är så trött på att ha lockigt hår, vill ha rakt! Men det är väl så, har man lockigt så vill man ha rakt och tvärt om! Men jag är brutalt trött på mitt lockiga hår, det blir så sällan snyggt. 
 
 
och min utväxt ska vi inte tala om, men eftersom min hårbotten är som den är så kan jag inte färga eller tona, då blir det bara ännu mera kaos med mitt hår och jag tappar förmodligen det lilla hår jag har kvar. 











Trackback
RSS 2.0