Bulgarien 2007

 
Sitter och tittar på bilder från när jag var i Bulgarien 2007 med pappa och några andra, herregud vilka sjukt sjuka och roliga minnen jag har från den resan. Vet inte riktigt vart jag ska börja haha och jag har tyvärr inga bilder på datorn från den resan heller, jag satt nämligen och kollade igenom gamla hederliga papperskort :)
 
För att dra allt i korta drag, pappa misstogs för huligan!
Pappa klättrade på Balkongen mitt i natten i kallingar!
Simon (pappas bästa tjejkompis son) orsakade översvämning när han lyckades få igång en vattenslang mitt i natten när jag beordrade ner honom för att leta efter mitt badlakan!
Pappa solar förbannat lustigt, för att få en jämn bränna!
För att komma till mainstreet från hotellet, gick man direkt vänster sen rakt fram. Pappa gick vilse! 
 
Min fina älskade pappa stod alltså för merparten av alla fina minnen jag har därifrån. <3 











Trackback
RSS 2.0