Fredag och lördag

 
Hey mina småkakor! 
Jag har varit kass på att blogga, ledsen för det! I fredags jobbade jag och sen sommnade jag i badkaret och på kvällen var jag ute och rumlade med Sofie, Åh herregud vilken natt det var då, skriver mer om det i ett eget inlägg lite senare! 
 
Igår var jag bakis, eller inte direkt bakis men seg så åkte hem till mamma och bakade rabarberpaj och sen drog jag vidare till Amanda och vi gav oss ut och fotade. Hon är så fin min fina vän. 
 
 
På kvällen drack vi lite vin hemma hos henne och jag cyklade hem vid halv tolv ungefär, var hur trött som helst! Slog på tvn (ibland har jag den på timern eftersom jag somnar bättre om det är lite ljud) och fastnade i filmen som gick på sexan, death race. Dock såg jag inte klart den så ska göra det idag tänkte jag :) 
 
 











Trackback
RSS 2.0