Godnatt

 
Ska alldeles snart packa ihop mig och sova, eller ska se ett greys avsnitt först sen sova :)
Sitter och lyssnar lite på en av mina favorit disney sånger, jag känner igen mig ganska så skapligt i den låten faktiskt, kanske därför jag tycker om den så mycket. Iallafall så hittar ni sången i skattkammarplaneten som för övrigt är en riktigt härlig film! Älskar den.
 
"För jag vill att verkligheten bränns
Jag vill känna hur det känns
att stå stadigt när stormen tar fart
Och det som vill styra allt jag gör
det är just det som förstör mina drömmar
men jag finns kvar
"
 

Nej men jag säger väl godnatt nu då mina kära vänner och inte vänner. Imorgon är det som sagt fullt upp och inte nog med att det ska städas hela dagen, jag ska minsann dinnera med min käre vän Widman. Så godnatt på er då! 
 
 











Trackback
RSS 2.0