Helgen

 
I fredags var jag ju som sagt hemma hos Sandra och spelade spel med ett glatt gäng. Vi började med Cluedo som jag aldrig spelat innan men som var hur kul som helst, jag blev mördaren muhaha. Avslutade med TP och så cyklade jag hem framåt tvåtiden. 
 
 
I går så kom kärleken och hämtade mig vid två tiden ungefär, handlade lite och åkte ut till honom på landet. Låg ute i vad som kändes som en evighet på deras gräsmatta i solen och mös och busade med Ebba, ett sånt moment som man inte riktigt vill ska ta slut. Men tyvärr så tog det slut. På kvällen bakade älsklingen bröd och vi åt middag med hans familj och kollade på greys anatomy resten av kvällen.
 
Dagen har tillbringats i sängen, mår inte prima kan jag säga så fick till och med frukost på sängen av Dan. Vilken underbaring som tar hand om mig <3











Trackback
RSS 2.0