Sofieomarikastyle @GALET

 
Sitter och pratar med min kära vän Sofie, inte Dans syster Sofie utan Gotland, kom in på att vi måste ju bara ses snart. Vi måste ses för att snacka skit och minnen (alltså inte skit om folk utan skit som i totalt onödiga saker), ses och festa som bara vi kan. Vi kan konsten och vi har det i blodet hur man
 
... Har grymt kul på två pers, går inte helt att förklara
... Dra igång ett tomt dansgolv på ett sjukt snyggt sätt. 
 
Tja det var väl det, så kom jag in på lite minnan och jag började skratta och jag skrattar än.. så pass att en tår eller två rinner ner för kinden. För er som inte har min instagram kan jag köra på här.
 
#möblerahoswidman#kastaknäckebrödpåstudenter#iloverockandroll#spångis... ååh spångis. Må du vila i frid min kära ballong
 
Bjuder på lite partypics, som ni förmodlien redan sett.
 
Pocoloco i västerås, Fullaofula
 
Shake that ass bitches let me se what you've got
 
 
 
 

S säger:

Åh vad du är söt :) haha jävla pocoloco och rosa helikopter xD
När vi ses kommer det bli fettans :D puss på dig <3

2013-05-31 @ 08:44:43










Trackback
RSS 2.0