Work

 
Idag började jag dagen med en gruppintervju för VO bemanning i Enköping, gick toppenbra och jag fick ett mail på eftermiddagen om att de tagit mig vidare och vill ha med mig i sommar. Men jag trodde det rörde sommarvik och inte timvik, alltså har jag inget garanterat i sommar så tackade nej. 
För jag knallade in på Adecco direkt efter jag varit där och presenterade mig (var tanken) Jag kastades in på en intervju direkt och blev så gott som garanterad jobb i sommar. Men jag ropar inte hej ännu!! Saker och ting kan ju hända som sätter käppar i hjulet. 
 
Men riktigt kul att få komma in direkt på intervju trots att jag inte alls var förberedd!
 
På eftermiddagen satt jag på arbetsförmedlingen på en ungdomsträff och snorade och hostade. Glömde nässprayen hemma så har mått riktigt pissigt idag, usch och fy! 











Trackback
RSS 2.0