Backträning med moster

 
I fredags så gick jag hela dagen och hoppades på att smsen som blippade in i telefonen skulle vara från min moster, att hon fått förhinder och var tvungen att ställa in. Ställa in vad undrar nu ni, jo vi fick nämligen idén att ge oss ut och backträna,
HEJ JAG ÄR DEN MEST OTRÄNADE BRUDEN I ENKÖPING! 

Det bjöds på en del ångest under dagen och inga sms var från mostern, så när vi möttes upp vid spåret i Örsa så säger hon att hon hoppats på samma sak, hähä. Men nu fanns inget återvändo så det var bara till att köra! Började med att jogga 1.9 km för att vara exakt! tog mig runt på 13.22 min! 
 
Det ska tilläggas att det är det backigaste spåret jag sprungit! Inte för att jag provat många men här var det som sagt rikligt med backar och för att mysa till det lite extra så börjar spåret med en låång och brant backe! Lovely
 
 Andra varvet blev Kuta upp för backar och sen promenera/jogga mellan backarna. Då tog jag mig runt på 14.59 min. Ganska stolt över min insats faktiskt för att vara så otränad som jag är! Dit åker jag garanterat igen!
 
Efter andra varvet så skulle dårfinkarna dra igång styrketräning ( SOM OM TORTYREN INNAN INTE VAR NOG!) 
Hängde på så gott jag kunde, eftersom armen min inte mår helt bra ännu och det börja hugga och göra ont som satan redan efter 5-6 armhävningar så gav jag upp där! Sen fortsatte vi med sit ups, planka och dips! 
 
 











Trackback
RSS 2.0