En sån där lista igen, sån som man fyller i i brist på annat

 

Namn: Marika Hammartong
Ålder: 22 glada år
Bor: I gånsta, mahaha i Enköping

Beskriv din bästa egenskap.
Jag vet inte riktigt, jag är ganska självkritisk och ser sällan att jag har bra egenskaper 

Beskriv din sämsta egenskap.
Jag har svårt att få arslet ur vagnen och göra saker som verkligen måste göras, ringa samtal som verkligen måste ringas och så vidare. Sen är jag rastlös, och jag tröttnar fort på saker! Mitt rum möbleras om ofta och jag vill förändra saker hela tiden.

Vad ser du fram emot?
Just nu har jag inget specifikt så att se fram emot, men på lång sikt ser jag fram emot nästa år! Då ska det springas lopp till höger och vänster, ja jag är lika chockad som ni! 

Hur ser ditt liv ut om tio år?
32 år, no shit?! bor i ett stort hus på landet och har sommarstuga i stockholmsskärgård. 3 ungar och gift med min älskade Danne. Förmodligen kris i äktenskapet eftersom våran dotter fått för sig att hon vill börja rida och skaffa häst. Jag stödjer hennes beslut och vill att hon ska få göra det hon verkligen tycker om. Danne är helt emot det eftersom han hatar hästar och säger sig ha men från sin barndom och ungdom där han bott ihop med en hästtokig mamma.

Om du är realistiskt, hur ser ditt liv ut tio år?
Två kids och ett mindre hus på landet, lyckligt gift med min Danne och ingen stuga i stockholms skärgård. Möjligen en möglig trästuga i ett träsk nånstans som står och förfaller för ingen orkar engagera sig i det. 

Hur kommer du rösta i valet nästa år?
Åh nej, val! 

Tre bra låtar som du lyssnar mycket på nu.
We are young - 3OH!3

roar - Katy Perry

Don't stop me now - Queen

Någon åsikt om Miley Cyrus?
Låt tjejen vara! Klart hon inte kan vara barnstjärna för evigt. Låt henne göra hennes grej och ha kul. 
Lägg era åsikter på vettigare saker istället

Om du fick äta en sak för resten av ditt liv vad skulle det vara?
Lätt min älsklings kyckling med pasta och soltorkade tomater. Det är min nya favoriträtt! Omnomnom

Vilka ögonblick är dina mörkaste?
När slängar av deppresionen från förra året fortfarande slår till.

Och de mest ljusa?
När jag är med mina nära och kära och gör saker som gör mig lycklig... otippat va? 

 

 
 
 
// Tjejen som föddes som kines
 











Trackback
RSS 2.0