En smula uppdatering

 
Söndag, igen. Tusan vad veckorna går fort alltså! Sitter och kollar på sista avsnittet av sons nu, nu väntar jag med glädje in säsong sex som snart kommer ut på tv, visserligen i USA men det är inte omöjligt att få tag i... ni vet... internet ;) 
 
Igår käkade vi kräftor hemma hos Wictor, fysatan så gott det är med kräftor! Sen drog vi till med lite tratten och finkel innan vi begav oss hem. Blev ingen sen partykväll utan mera av det mysiga och chilliga slaget. Idag började jag och min kärlek dagen med sunes jul, hur kul? Borde sändas om som julkalender.
 
Nu sitter jag som sagt hemma men om en stund så kommer mannen i mitt liv och hämtar mig, ikväll väntas middag ute hos svärmor och svärfar! mmmh, de lagar så rysligt god mat! Bara så ni vet ;D 
 
 











Trackback
RSS 2.0