LAME SHIT

 

Vad heter du i andranamn? Anna Kristina
Har du några fobier, isåfall vilka? Coulrofobi, fobi för clowner
Vilken ögonfärg har du? För det mesta gröna, men bruna ibland
När strulade du med någon sist? Strular man när man är 22?
Hur många har du strulat med? Inte direkt så att jag för statistik och skrivit listor

Vad ville du bli när du var liten? Öhm jag minns inte faktiskt
Vilket är det finaste tjejnamnet du vet? Stella :) 
Vilket är det finaste killnamnet du vet? Hmm den var svår, jag vet inte riktigt
Vilken hårfärg hade du aldrig kunnat tänka dig? Blond, eftersom jag kort och gott inte passar som blond

Har du varit med på tv? Joru, tänk att det har jag! Sommarkrysset och på lokaltv, det ni! 
Är du blyg? Ja inför folk jag inte känner
Vilket är ditt drömyrke? Nått sånt har jag inte
Hur skulle du beskriva din klädstil? Marikig?
Vad har du för mobiltelefon? Samsung galaxy s2

Vad skulle du vilja ha just nu? En puss av min karl
Vad äcklar dig? Oh finns mycket! 
Hur ser drömkillen ut? Drömkillen ser inte ut, drömkillen är
Hur många har du varit tillsammans med? 3 med min nuvarande älskling

Har du sårat någon med flit? Nej 
Vill du ha tillbaka ditt ex? Nej, förhållanden tar slut av en anledning. Jag är lyckligare än någonsin med Danne nu
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? "Saknar dig tokmassor jag med. Längtar tills ikväll när jag frå kramas och pussa på dig" Gissa från vem?
Vad har du för bakgrund på mobilen? En bild från i somras på mig, hjärtat och kusinjosefine i kullabadet
Skulle du vilja vara känd? Naaahh

 












Trackback
RSS 2.0