Nattnatt

 
Se godkväll! 
Ligger i sängen och lyssnar på musik och kikar runt på lite bloggar och spelar farmville. HEJ NÖRD! 
 

Det är riktigt skönt att komma igång och jobba nu, jag får in skapliga pengar varje månad och jag kan ju säga att jag är fan inte van vid att få in den lönen som jag drar in nu! Får se till bara att inte köpa för mycket skit, som tur är så gör jag ju inte av med speciellt mycket pengar nu när jag jobbar haha. Blir inga fikor och luncher ute på stan! 
 
ååh jag köpte ett helt bedårande fleeceset till lilla Agnes här om dagen som hon ska få imorgon. Jag älskar att köpa bebiskläder och nu har jag ju en liten tjej att köpa söta grejer till! Tur att man inte ruineras på barnkläder haha. 
 
 
Finns ingen bättre hand än en hjälpande hand av en broder
Vi kan leva för varann, för broderskap kan inte köpas nånstans
Broder till syster, syster till broder,
broder till broder från samma moder
Vakna upp o se till vad vi har, det finns så mycket kärlek kvar

 











Trackback
RSS 2.0