Sommar

 
Sommaren är officiellt förbi och hösten är officiellt här! 
Såå, har jag haft en bra sommar? Javars, låt oss sammanfatta
 
Vad har jag gjort i sommar? 
Jag har jobbat mest faktiskt, tjänat lite pengar.. (mycket pengar) och åkt omkring på lite utflykter med min kärlek. Vi har tagit oss till bland annat Säter och hälsat på hans farmor och farfar och en dagstur till öregrund med picknick och massa mys hela dagen! 
 
Sen har jag börjat med Allévo en gång om dagen på vardagar och ja! Sommaren är förbi och jag är 4 kg lättare, och nej jag har inte motionerat och tränat mer än vanligt! (vilket jag fan borde ha gjort) 
Håret har blivit näst intill svart och jag har införskaffat en ny säng, det är helt fantastiskt att slippa vakna med ont i kroppen och inte vakna tidigt på morgonen längre, eller jag vaknar ju automatiskt runt åttatiden men innan vaknade jag för tusan redan vid fem! 
 











Trackback
RSS 2.0