you can't play on broken strings

 
God mitt på dagen! 
Rubriken har desvärre inget med inlägget att göra, jag tyckte mest den var lite klatchig sådär och sen så lyssnade jag nyss på låten haha! Så vad sker denna tisdag? Tanken var att jag skulle umgås med älskling men jag bestämde just att han är sjuk baserat på våran smskonversation. Så följer med mamma ner på stan vid halv två när hon ska klippa sig, undrar om jag får en utskällning för min lugg? Haha mamma och jag klipper oss hos samma frisör och han har alltid vägrat klippa lugg på mig pga virveln, men så fick jag Svärmor att klippa den mohaha. 
Ja den är sned men det är lite så jag vill ha den! 
 
Har precis sädat hela lägenheten och varit duktig, ska snart rosta mackor eller göra toast. I-landsproblem
 
Såhär tjusig var jag igår när jag umgicks med Madde och Agnes :) Älskar min nya tröja, lindex 100 riksdaler. DYRT 











Trackback
RSS 2.0